The Pinneberg Volunteer Fire Department pays tribute to the late Cp. Sander Cohen of the Rockville Volunteer Fire Department.

The members of the Pinneberg Volunteer Fire Department express their condolence by presenting their apparatus with all lights on in front of both stations.

That we stick together with our fellow fire figthers in Rockville after this tragic incident demonstrates the close friendship between the Fire Departments of the Sister Cities Rockville and Pinneberg that exists since more than 25 years.

Die Freiwillige Feuerwehr der Stadt Pinneberg erweist dem verstorbenem Captain Sander Cohen des Rockville Volunteer Fire Departments die letzte Ehre.

Die Mitglieder der Feuerwehr Pinneberg drücken ihr Mitgefühl durch die Präsentation aller Fahrzeuge mit laufenden Blaulichtern vor beiden Standorten aus.

Der Zusammenhalt mit den Kameraden in Rockville nach diesem tragischen Ereignis ist ein Ausdruck der engen Freundschaft zwischen den Feuerwehren der Partnerstädte Rockville und Pinneberg, die seit mehr als 25 Jahren besteht.